...

🔁 Zwroty i reklamacje – SonyCentre.pl

Zwrot towaru

Jeśli dokonujesz zakupu jako Konsument w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego lub jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, ale zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z Twoją działalnością zawodową, masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

📅 Termin

Na zwrot masz 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) weszła w jego posiadanie.

📝 Jak odstąpić od umowy?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, poinformuj nas o swojej decyzji – możesz to zrobić:

  • ✉️ Pisemnie:
    Hi-Fi Center 1 Sony Centre
    ul. Dojazdowa 20, 33-300 Nowy Sącz

  • 📧 Mailowo: zwrot@sonycentre.pl

Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (do pobrania na stronie), ale nie jest to obowiązkowe.

📦 Zwrot towaru

Towar należy odesłać na własny koszt nie później niż w ciągu 14 dni od zgłoszenia odstąpienia. Za zachowanie terminu wystarczy wysłanie towaru przed jego upływem.

Prosimy o odesłanie produktu na adres wskazany w folderze dołączonym do zamówienia – przyspieszy to procedurę zwrotu środków.

📌 Uwaga: Odpowiadasz za zmniejszenie wartości towaru wynikające z użytkowania go w sposób inny niż konieczny do sprawdzenia jego cech i funkcji.

💸 Zwrot środków

Zwrócimy Ci:

  • pełną kwotę za produkt,

  • oraz koszty najtańszej oferowanej wysyłki.

Zwrotu dokonamy nie później niż 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu, jednak możemy wstrzymać się ze zwrotem, dopóki nie otrzymamy zwracanego towaru lub potwierdzenia jego nadania.

Zwrot pieniędzy realizowany jest taką samą metodą płatności, jaką została opłacona transakcja – chyba że wyrazisz zgodę na inną formę, bez dodatkowych kosztów.


🛠️ Reklamacje

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową.

🔧 Gdzie złożyć reklamację?

Reklamacje możesz składać:

W treści reklamacji podaj:

  • swoje dane kontaktowe,

  • numer zamówienia lub inne dane identyfikujące zakup,

  • opis problemu oraz żądanie (np. wymiana, naprawa, zwrot).

⏱️ Czas rozpatrzenia

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od ich otrzymania.

🌍 Rozwiązywanie sporów

Masz prawo skorzystać z platformy do internetowego rozstrzygania sporów dostępnej pod adresem:
👉 http://ec.europa.eu/consumers/odr/


ℹ️ Informacje dodatkowe

  • Powyższe zasady obowiązują wyłącznie w sklepie internetowym SonyCentre.pl.

  • Polityka sklepów stacjonarnych może się różnić.


🔐 Administrator danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest:
Hi-Fi Center 1 Sony Centre.
ul. Dojazdowa 20, 33-300 Nowy Sącz

👉 [Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o ochronie Twoich danych osobowych.]

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.